domingo, 4 de noviembre de 2007

A punto...


Anoche, antes de dormir Bjork me cantó una canción al oido...fue un momento hermoso, después de haber visto una de las peores películas de mi vida, no vale la pena ni mencionarla... Igual el momento posterior de la peli fue más divertido, un momento flashero, así que, Bjork decidió cantarme algo y así pude dormir tranquila ...


Bjork - Cocoon Lyrics
Who would have known
That a boy like him
Would have entered me lightly
Restoring my blisses

Who would have known
That a boy like him
After sharing my core
Would stay going nowhere
Who would have known
A beauty this immense
Who would have known
A saintly trance

Who would have known
Miraculous breath
To inhale a beard
Loaded with courage

Who would have known
That a boy like him
Possessed of magical
Sensitivity
Who would approach a girl like me
Who caresses cradles his head
In her bosom
He slides inside
Half awake, half asleep
We faint back
Into sleephood
When I wake up
The second time
In his arms
Gorgeousness

He's still inside me


Who would have known
Who ahhh
Who would have known
A train of pearls
Cabin by cabin
Is shot precisely
Across an ocean
From a mouth
From a From the mouth
Of a girl like me

To a boy
To a boy
To a boy




No hay comentarios: